0,00 zł
Strona głównaFAQ
Wentylator Vaillant Va-191003616
Szybki podgląd
Netto: 1 126,68 zł
Brutto: 1 385,82 zł
Wymiennik Vaillant Va-191003397
Szybki podgląd
Netto: 1 526,43 zł
Brutto: 1 877,51 zł
Wymiennik moduł Vaillant Va-191003554
Szybki podgląd
Netto: 3 160,65 zł
Brutto: 3 887,60 zł
Wymiennik moduł Saunier Duval Sd-112004695
Szybki podgląd
Netto: 3 253,82 zł
Brutto: 4 002,20 zł
Membrana  z wyposażeniem Sd-112004407 Saunier Duval
Szybki podgląd
Netto: 200,29 zł
Brutto: 246,36 zł
Elektroda jonizacyjna Saunier Duval Sd-112004455
Szybki podgląd
Netto: 95,57 zł
Brutto: 117,55 zł
Wymiennik Saunier Duval Sd-112004641
Szybki podgląd
Netto: 1 178,81 zł
Brutto: 1 449,94 zł
Elektroda zapłonowa Saunier Duval Sd-112004757
Szybki podgląd
Netto: 151,73 zł
Brutto: 186,63 zł
Pompa Saunier Duval (HE) Sd-112004758
Szybki podgląd
Netto: 1 254,98 zł
Brutto: 1 543,63 zł
Blok pompy Saunier Duval Sd-112004487
Szybki podgląd
Netto: 999,23 zł
Brutto: 1 229,05 zł
Polecamy markowe TOP-10

Katalog fotowoltaiki i systemów solarnych
elementy instalacji
akcesoria
części zamienne


Automatyka i sterowanie
Regulatory i części zamienne
Buderus Logamatic
Vaillant VR, VRC, VRS, VRT


Zgłoś awarię kotła online
Warszawa i okolice

Katalog kotłowni elektrycznych
Ariston Thermo
Junkers Bosch
Vaillant
Termopara uniwersalna Honeywell 900/8 Tradeline
Szybki podgląd
Netto: 114,64 zł
Brutto: 141,01 zł
Czujnik przepływu Ariston Thermo (z wiązką) Ar-100032603
Szybki podgląd
Netto: 130,08 zł
Brutto: 160,00 zł
Automat Honeywell TF 804 Satronic
Szybki podgląd
Netto: 429,00 zł
Brutto: 527,67 zł

FAQ

FAQ (Frequently Asked Questions)

Najważniejsze informacje na temat korzystania z e-sklepu gazowniczego Caltec w jednym miejscu:

Konto:
1. Po założeniu konta nie mogę się zalogować.
2. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić dane?
3. Czy zakupy w e-sklepie są bezpieczne?
4. Ochrona prywatności na co zwrócić uwagę?
5. Jak zmienić hasło do konta?
6. Jak się zapisać lub wypisać z newslettera?

Zakupy:
1. Jak zamawiać wybrane towary z oferty e-sklepu Caltec?
2. Kiedy klient zawiera umowę handlową?
3. Chcę by moje bezpośrednie zamówienie odebrała dla mnie inna osoba.
4. Jak zmienić adres dostawy?
5. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
6. Czy dowiem się telefonicznie o moim zamówieniu?

Szukam:
1. Jak szukać to co jest potrzebne?
2. Gdzie znajdę warunki gwarancji, reklamacji, odpłatnego serwisu?
3. Gdzie znajdę kartę katalogową lub instrukcję obsługi?
4. Jak sprawdzę czy to co kupuję jest właściwe do urządzenia?
5. Co to są numeracje fabryczne, nazwy techniczne, oznaczenia z etykiety producenta?
6. Co zrobić kiedy nie można czegoś znaleźć w ofercie e-sklepu Caltec?

Dostawy:
1. Jak e-sklep Caltec powiadamia o realizacji zamówienia i dostawie?
2. Gdzie znajdę numer listu przewozowego mojego zamówienia?
3. Gdzie mogę zobaczyć prześledzić transport mojego zamówienia?
4. Czy mogę wysłać swojego kuriera po odbiór paczki?
5. Kiedy otrzymam przesyłkę?
6. Ile kosztuje dostawa, za co płacę?
7. Myślę, że dostawa się opóźnia. Co zrobić?
8. Co zrobić jeśli paczka jest uszkodzona?

Katalogi i opisy:
1. Co to są kategorie części zamiennych wg ustawy GVO?
2. Co to jest numer "serwisowy" i numer "handlowy" części zamiennej?
3. Co to znaczy "oferta przemysłowa"?
4. Jakie jest pochodzenie produktów?
5. Czy oferowane serwisowe części zamienne są nowe, czy używane?
6. Co oznacza informacja o unifikacji w opisie towaru, serwisowej części zamiennej?
7. Co oznaczają określenia: dostępny, w sprzedaży, unifikacja?

Rozliczenia:
1. Czy można zapłacić za zamówienie po dostawie?
2. Ile kosztuje dostawa, za co płacę?
3. Co to jest dodatkowa opłata do standardowej opłaty za dostawę?
4. Czemu w systemie widoczne są wahania ceny produktu?
5. Kiedy otrzymam zwrot wpłaty?
6. Co zrobić jeśli na fakturze VAT jest błąd?
7. Co zrobić jeśli potrzebny jest duplikat rachunku?

O firmie:
1. Kim jest sklep firmowy Caltec branży gazowniczej?
2. Jaki jest zakres oferty Caltec?
3. Jak skontaktować się ze sprzedawcą oferty e-sklepu Caltec ?

Odpowiedzi na nurtujące Cię pytania:

Odpowiedzi "Konto"
1.1 Po założeniu konta nie mogę się zalogować.
Utworzone konto Klienta w e-sklepie wymaga odklikania linku aktywującego wysyłanego na adres email podany w chwili rejestracji klienta. W przypadku losowym należy korzystać z pomocy administratora e-sklepu.

1.2. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić dane?
Jeśli zachodzi taka potrzeba zmiany jakichkolwiek danych np. faktury VAT, osobowych, ilościowych, towarowych należy niezwłocznie powiadomić e-sklep Caltec o dokonanych zmianach najwygodniej z formularza kontaktowego, przed realizacją dostawy.

1.3. Czy zakupy w e-sklepie są bezpieczne?
Dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych szyfrując transakcje klientów za pomocą protokołu SSL wydanego i zatwierdzonego przez urząd certyfikujący.

1.4. Ochrona prywatności na co zwrócić uwagę?
Konta Klientów są dostępne za pomocą loginu i hasła. Dane te należy zmieniać co jakiś czas i nie udostępniać osobom postronnym. W przypadku zagubienia loginu i hasła Klient może korzystać z systemowego przypomnienia danych lub zwrócić się o pomoc do administratora e-sklepu. Zaleca się Klientom przy opuszczaniu strony wylogować się z systemu elektronicznej sprzedaży i zamknąć przeglądarkę.

1.5. Jak zmienić hasło do konta?
W celu zmiany hasła należy korzystać z funkcji "przypomnij hasło" w okienku "logowanie". W przypadku losowym należy korzystać z pomocy administratora e-sklepu.

1.6. Jak się zapisać lub wypisać z newslettera?
Newsletter to elektroniczny informator do otrzymywania cyklicznych wiadomości z e-sklepu na tematy branżowe itp. Z listy newslettera można się wypisać samodzielnie lub w przypadku losowym należy korzystać z pomocy administratora e-sklepu.

Odpowiedzi "Zakupy"
1.1. Jak zamawiać wybrane towary z oferty Caltec?
Zamówienia wybranego artykułu klienci składają za pośrednictwem systemu elektronicznej sprzedaży w domenie caltec.com.pl lub systemgaz.com.pl. Z uwagi na specyfikę oferty e-sklep nie przyjmuje zamówień telefonicznych.

1.2. Kiedy klient zawiera umowę handlową z Caltec?
Klient składa ofertę zawarcia umowy w systemie elektronicznej sprzedaży e-sklepu, który wysyła automatyczną informację o rejestracji zdarzenia. Po weryfikacji danych klienta, płatności, wzajemnych rozliczeń, e-sklep wysyła systemowe potwierdzenie przyjęcia do realizacji oferty klienta. Umowa sprzedaży zostaje potwierdzona zmianą statusu o księgowaniu wpłaty kwoty za zlecenie. Wyjątek stanowi: zawarcie przez klienta umowy ze sprzedawcą z naruszeniem regulaminu sprzedaży e-sklepu, co skutkuje unieważnieniem umowy sprzedaży.

1.3. Chcę by moje zamówienie odebrała dla mnie inna osoba.
Jeśli zmawiający Konsument, Konsument-Przedsiębiorca, czy Przedsiębiorca wyrazi wolę by jego opłacone zamówienie odebrała inna osoba wystarczy podczas wykonywania zakupu umieścić (ustanowić) dane osoby upoważnionej. Najwygodniej taką notatkę umieścić w uwagach składanej oferty zakupu.

1.4. Jak zmienić adres dostawy?
W trakcie składania zlecenia kupujący ma możliwość wskazania dowolnego adresu dostawy. Jeśli z jakiegokolwiek powodu ponownie chcemy zmienić adres dostawy można dokonać tego we własnym koncie klienta. W przypadku losowym należy korzystać z pomocy administratora e-sklepu.

1.5. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Statusy zamówień można sprawdzać logując się do swojego konta klienta.

1.6. Czy dowiem się telefonicznie o moim zamówieniu?
Z uwagi na poufność informacji oraz ustawę o ochronie danych osobowych administrator nie udziela telefonicznych informacji na temat statusów zamówień.

Odpowiedzi "Szukam"
1.1 Jak szukać to co jest potrzebne?
Do dyspozycji klientów zaproponowano wyszukiwarkę frazy (ramka z lupką nad górnym banerem) wpisujemy model lub numer fabryczny urządzenia. Informacje o urządzeniu znajdą Państwo na tabliczkach znamionowych wewnątrz lub na zewnątrz obudowy. Można również skorzystać rozsuwanego menu z filtrami do zawężania obszaru poszukiwania.

1.2. Gdzie znajdę warunki gwarancji, reklamacji, odpłatnego serwisu?
Warunki i zasady gwarancji, reklamacji, odpłatnego serwisu zawarte są w regulaminie sprzedaży patrz link w menu e-sklepu.

1.3. Gdzie znajdę kartę lub katalog techniczny, broszury?
Karty techniczne, katalogi, video, broszury producentów umieszczono w kartach towarowych oferowanych towarów. Są to gotowe pliki pdf dostępne, publiczne dla zainteresowanych. Inne materiały są udostępniane email na życzenie klientów.

1.4. Jak sprawdzę, czy to co kupuję jest właściwe do urządzenia?
Każda oferta e-sklepu Caltec posiada specyfikację zastosowania również ofert części zamiennych. Dane te należy porównać z danymi z tabliczki znamionowej urządzenia do którego szukamy części zamiennych. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących funkcjonowania towarów należy napisać zapytanie email lub skorzystać z automatycznego formularza na stronie e-sklepu. Jednakże ostateczną decyzję co do zasadności zakupu podejmuje Nabywca.

1.5. Co to są oznaczenia z etykiety producenta?
Każde urządzenie posiada etykietę informacyjną producenta (tabliczka znamionowa) zawierającą model i numer fabryczny urządzenia, kraj przeznaczenia i pochodzenia, napięcie itp. Etykiety producenta znajdują się wewnątrz lub na zewnątrz urządzeń w miejscach w których trudno ulegną zniszczeniu.

1.6. Co zrobić kiedy nie można czegoś znaleźć w ofercie e-sklepu?
Najwygodniej skorzystać z formularza online i sformułować zapytanie odnośnie poszukiwanych towarów. Pomocne informacje: nazwa producenta, numer fabryczny i model urządzenia.

Odpowiedzi "Dostawy"
1.1 Jak powiadamiacie o realizacji zamówienia i dostawie?
Informacje dla Klientów o zmianie statusów (rejestracja zlecenia, płatność i realizacja zlecenia) są wysyłane na adres email z bazy danych e-sklepu. Firmy przewozowe generują sms lub email o dostawie przesyłki. W sytuacjach losowych kurier kontaktuje się z klientem.

1.2. Gdzie znajdę numer listu przewozowego mojego zamówienia?
Po realizacji zamówienia system elektronicznej sprzedaży e-sklepu generuje komunikat z numerem listu przewozowego i automatycznie wysyła powiadomienie na email klienta z bazy danych e-sklepu.

1.3. Gdzie mogę zobaczyć prześledzić transport mojego zamówienia?
Otrzymany numer listu przewozowego można wpisać do systemu monitorowania dostaw na stronie przewoźnika i prześledzić status doręczenia w jego systemie monitorowania dostaw.

1.4. Czy mogę wysłać swojego kuriera po odbiór paczki?
Z uwagi na automatyzację obsługi zleceń magazynowych i powiązania systemowe programów informatycznych korzystanie z dodatkowych firm przewozowych jest niemożliwe.

1.5. Kiedy otrzymam przesyłkę?
Zamówienia klientów e-sklepu Caltec dostarczane są w wariantach dostaw:
1.5.1 "standardowa" czyli w najkrótszym możliwym terminie np. 1,2,3,4,5.. [..] dniu roboczym.
1.5.2 "gwarantowana" czyli dostawa w oznaczonym terminie na podstawie oferty.
1.5.3 Ruchomy czas dostaw zależny jest od wielu czynników np. datę złożenia zamówienia przez klienta, zaksięgowanie wpłaty, edycję danych, rotację towarów w magazynie i harmonogram realizacji dostaw przez przewoźnika. Zamówienia na podstawie f.proforma kierowane są do realizacji w dniu następnym po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym sprzedawcy. Ustawowe zapisy odnośnie m.in. terminu realizacji dostaw (do 30 dni) umieszczono w regulaminie sprzedaży zgodnie z zaleceniami UOKiK.

1.6. Ile kosztuje dostawa, za co płacę?
Opłata dostawy jest zróżnicowana odpowiednio dla każdego zakupu detalicznego w e-sklepie. Całkowity koszt dostawy (brutto) można poznać po dodaniu wybranych produktów do koszyka. Niektóre oferty towarowe e-sklepu posiadają etykietę dostawy na koszt sprzedawcy.

1.7. Myślę, że dostawa się opóźnia. Co zrobić?
Z uwagi na fakt, że każde zamówienie wymaga sprawdzenia okoliczności dostawy, dlatego najlepiej formułować zapytania za pomocą naszego formularza kontaktowego w funkcji "kontakt". Odpowiedzi wysyłane są tylko na email kupujących.

1.8. Co zrobić jeśli paczka jest uszkodzona?
Zanim odbierzemy paczkę od kuriera należy sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki, zawartość, kompletność dostawy, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół szkody kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym).

Odpowiedzi "Katalogi i opisy"
1.1. Co to są kategorie części zamiennych wg ustawy GVO?
Rozporządzenie GVO Unii Europejskiej wprowadza następujące kategorie części:
• (OEM/O) części oryginalne stosowane w pierwszym montażu urządzenia sygnowane logiem producenta urządzenia,
• (OES/Q) części oryginalne wytwarzane przez producentów będących dostawcami części na pierwszy montaż; w pudełkach producentów części,
• (P, PJ, PT, PC) części porównywalnej jakości, których wytwórca oświadcza, że są one tej samej jakości co komponenty użyte do montażu urządzenia,
• (Z) pozostałe części zamienne.
Warto zaznaczyć, że samodzielne stosowanie innych podzespołów niż wskazane przez producenta urządzenia gaz, olej, bio, ele, fotow skutkuje utratą certyfikatu CE, gwarancji oraz naraża użytkowników na zniszczenie sprzętu, mienia, utratę zdrowia.

1.2. Co to jest numer "serwisowy" i numer "handlowy" części zamiennej?
Z uwagi na zmiany numeracji serwisowej, ograniczenia patentowe, zastosowania, rozwój technologiczny oraz unifikację części zamiennych do urządzeń gaz, olej, bio, ele, fotow większość wykazów w systemie elektronicznej sprzedaży jest opatrzona numeracją handlową z właściwym opisem zastosowania sporządzonym na podstawie wytycznych producenta - nazwa techniczna urządzenia, numer fabryczny urządzenia gaz, olej, bio, ele, fotow lub numer fabryczny automatyki sterowania.
• "Numer serwisowy" jest to numer producenta dla elementów urządzenia.
• "Numer handlowy" jest to numeracja sprzedawcy.

1.3. Co to znaczy "oferta przemysłowa"?
Niektóre oferty oznaczone "oferta przemysłowa" są wyłączone ze sprzedaży konsumenckiej i mogą je nabywać wyłącznie przedsiębiorcy - spółki prawa handlowego, instytucje rządowe i pozarządowe, podmioty gospodarcze związanych z charakterem prowadzonej działalności wpis rządowy PKD. Ograniczenie sprzedaży konsumenckiej nie dotyczy zakupów osobistych lub zamówień złożonych bezpośrednio w biurze sprzedawcy (obecnie w organizacji).

1.4. Jakie jest pochodzenie produktów?
Informacje zawarte w naszej ofercie handlowej, kartach i katalogach technicznych, broszurach producenta itp. zawierają dane identyfikacyjne producenta wybranego towaru jest to informacja publiczna, powszechna dla wszystkich zainteresowanych.

1.5. Czy oferowane elementy automatyki, serwisowe części zamienne są nowe, czy używane?
Wszystkie towary z oferty e-sklepu są fabrycznie nowe w kategorii OEM/O i OES/Q, w opakowaniach fabrycznych producentów, wolne od wad. Posiadają pudełka fabryczne, specjalne stickery, osłony, taśmy oraz zabezpieczenia producenta przed ingerencją osób nieuprawnionych.

1.6. Co oznacza informacja o unifikacji w opisie zastosowania serwisowej części zamiennej?
Z powodu stałego rozwoju technologicznego producenci stosują metodę normalizacji, której celem jest zmniejszenie różnorodności wyrobów o podobnych parametrach. W przypadku wątpliwości zalecamy skorzystania z funkcji "zapytaj o produkt" przed dokonaniem zakupu.

1.7. Co oznaczają określenia: "dostępny" przypisane w kartach towarowych?
Określenia "dostępny" oznacza tylko to, że artykuł jest gotowy do realizacji dostawy wg przedstawionej oferty przez sprzedawcę na dzień zawarcia umowy z Klientem. Taki opis zgodny jest z wytycznymi producenta części zamiennych. W corocznie wydawanych wykazach informuje: dostępny, niedostępny, zaniechana produkcja, czasowo niedostępny, odpowiednik techniczny, unifikacja.

Odpowiedzi "Rozliczenia"
1.1. Czy można zapłacić za zamówienie po dostawie?
Za towary zakupione w e-sklepie Caltec płatność zachodzi w jeden z podanych sposobów: pobranie, gotówka, przedpłata na podstawie systemowej faktury proforma. Sprzedawca nie wdraża kredytu kupieckiego dla Przedsiębiorców i Nabywców.

1.2. Ile kosztuje dostawa, za co płacę?
Opłata dostawy jest zróżnicowana odpowiednio dla każdego zakupu detalicznego w e-sklepie. Całkowity koszt dostawy (brutto) można poznać po dodaniu wybranych produktów do koszyka. Niektóre oferty towarowe e-sklepu posiadają etykietę dostawy na koszt e-sklepu Caltec.

1.3. Co to jest dodatkowa opłata do standardowej opłaty za dostawę?
Podczas wykonywania zakupu w e-sklepie można wybrać opcję dodatkowego zabezpieczenia dostawy. Jest to dodatkowe trwałe opakowanie stosowane do przesyłek wrażliwych takich jak: elektronika, żarniki, płyty termoizolacyjne itp.

1.4. Czemu w systemie widoczne są wahania ceny produktu?
Niektóre towary posiadają cenę katalogową w walucie euro, w związku z tym widoczna w e-sklepie kwota w złotych jest zmienna i zależna od wahań kursowych waluty euro w NBP.

1.5. Kiedy otrzymam zwrot wpłaty?

Zwroty wpłat wykonywane są do 10 dni roboczych (ustawowo do 14 dni). Wszelkiej pomocy udziela administrator e-sklepu Caltec email lub telefonicznie.

1.6. Co zrobić jeśli na fakturze VAT jest błąd?
Jeśli nabywca uzna, że na fakturze VAT wkradł się błąd np. danych kontrahenta, opisu, ilości itp. należy przesłać pocztą elektroniczną lub listownie odpowiednio: notę korygującą lub prośbę o przesłanie poprawnej faktury korygującej. Odpowiedzi są wysyłane tylko na adresy email Klientów e-sklepu. Wszelkiej pomocy udziela administrator e-commerce email lub telefonicznie.

1.7. Co zrobić jeśli potrzebny jest duplikat rachunku?
Po realizacji dostawy na email klienta wysyłany jest email informacyjny który zawiera link do rachunku. Plik generowany jest w formacie pdf i można go pobrać automatycznie. Na życzenie klienta duplikaty faktur VAT wysyłamy pocztą elektroniczną plikiem gotowym do wydruku.

Odpowiedzi "O firmie"
1.1. Kim jest sklep firmowy Caltec branży gazowniczej?
Jest to przedsięwzięcie prywatne firmy System Gaz, która obecna jest na polskim rynku od 1990 roku. Firma oferuje w stałej sprzedaży elementy i części zamienne do automatyki przemysłowej. Posiada solidne europejskie zaplecze magazynowe, zapewnia rzetelną obsługę techniczną, logistyczną dla inwestorów i specjalistycznych firm serwisowych.

1.2. Jaki jest zakres oferty Caltec?
Wszystkie propozycje przedstawione na naszych stronach internetowych nie wyczerpują całości asortymentu oferowanego przez sprzedawcę, gdzie spośród tysięcy ofert katalogowych światowych producentów możemy Państwu zaoferować dobrą i właściwą część zamienną do najbardziej rzadko spotykanych maszyn i urządzeń.

1.3. Jak skontaktować się ze sprzedawcą oferty e-sklepu Caltec ?
Każdy klient ma do dyspozycji:
- formularz kontaktowy ze strony e-sklepu, lub email lub numer telefonu do administratora e-sklepu.
By móc udzielić telefonicznych odpowiedzi na pytania naszych klientów telefony mobilne są odbierane w godzinach pracy 10-16.

1.4. Jakie są godziny pracy e-sklepu Caltec?
Systemy elektronicznej sprzedaży (e-sklep) w domenie caltec.com.pl lub systemgaz.com.pl są czynne 24 godziny na dobę.

...jest pusty

Sonda
Jaki wybierasz system grzewczy?
Głosów: 5

Dostosuj Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookies
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookies
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookies
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl